Uszlachetniający lakier
Innowacyjne sposoby reklamowe coraz bardziej przypadają do gustu potencjalnym odbiorcą. Nic więc dziwnego, że agencje reklamowe prześcigają się nowych pomysłach. Naturalnie większa część reklamy przeniosła się teraz do Internetu, ale marketerzy nie mogą ograniczyć się tylko i wyłącznie do użytkowników sieci. Pozostaje gdyż znaczna grupa ludzi, która wbrew pozorom nie ma nic wspólnego z światem wirtualnym. Zatem też na ulicach naszym miast cały czas możemy spotkać osób, którzy roznoszą ulotki. To właśnie z takich broszur możemy dowiedzieć się o promocjach sklepowych czy nowych punktach usługowych. O tym, że papier dalej jest w cenie mogą świadczyć nowe sposoby, jakie dotyczą tylko i wyłącznie druku. Wśród nich wyróżnić można używany lakier UV, który nadaje broszurce połysku i jednocześnie ją ochrania przed wodą.
Jeszcze innym sposobem jest letterpress, z jakiego korzystają nie tylko prywatni przedsiębiorcy, ale również osoby prywatne. Ta metoda charakteryzuje się tłoczeniem grafiki na specjalny, miękki rodzaj papieru. Dzięki temu gotowy wydruk wygląda trójwymiarowo. Tłoczenie jest sławne zwłaszcza wśród przyszłych małżonków, którzy za pomocą tej sposoby przygotowują eleganckie zaproszenia dla swoich gości. Co ciekawe, gotowe prace po wytłoczeniu mogą zostać także specjalnie zabezpieczone lakierem. Przez takie starania zwiększamy żywotność materiałów papierowych, jakie nie tylko prędko się nie niszczą, ale również nie tracą swojego uroku i dzięki temu mają tylko zwolenników.
Jeszcze innym sposobem jest letterpress, z jakiego korzystają nie tylko prywatni przedsiębiorcy, ale również osoby prywatne. Ta metoda charakteryzuje się tłoczeniem grafiki na specjalny, miękki rodzaj papieru. Dzięki temu gotowy wydruk wygląda trójwymiarowo. Tłoczenie jest sławne zwłaszcza wśród przyszłych małżonków, którzy za pomocą tej sposoby przygotowują eleganckie zaproszenia dla swoich gości. Co ciekawe, gotowe prace po wytłoczeniu mogą zostać także specjalnie zabezpieczone lakierem. Przez takie starania zwiększamy żywotność materiałów papierowych, jakie nie tylko prędko się nie niszczą, ale również nie tracą swojego uroku i dzięki temu mają tylko zwolenników.