Internet bardzo dobrym polem do reklamy
Otwarcie sklepu w świecie rzeczywistym jest związane z licznymi kosztami. Począwszy od potrzeby wynajmu lokalu, w jakim ten sklep ma by prowadzony do tego bez wątpienia musi być zaplecze magazynowe, składzik, pomieszczenie socjalne dla pracowników i niezmiernie wiele i innych wymagań musi spełniać. A sklep wirtualny, nie wymaga od nas wynajmu lokalu służącego do sprzedaży towaru, musimy bez wątpienia posiadać jakieś miejsce gdzie będziemy składować towary którymi mamy zamiar handlować. Jednak nie musimy i martwić o pokoje socjalne i inne dla pracowników bowiem ich nie będziemy mieć lub będziemy mieć niezmiernie mało. Będą oni nam w sumie konieczni do pakowania towaru. Do księgowości można zatrudnić sobie biuro i nie ma wtedy potrzeby stwarzania kolejnego miejsca pracy.
Bardzo ładnym przykładem takiego sklepu jest sklep umieszczony na stronie internetowej http://shop.gastrofun.com/pl/produkty-mainmenu/gofrownice-mainmenu-30. można by powiedzieć iż gofrownica to urządzenie jakie nie będzie się radowało zainteresowaniem. Jednak nic niezmiernie mylnego, bowiem sklep omawiany niezmiernie dobrze zainwestował w poczynania marketingowe, bez których trudno byłoby się wypromować. Kupując gofrownice w zwykłym sklepie nabywamy sprzęt niskiej jakości, który nie da nam tak wspaniałych i pysznych gofrów jak te zrobione za pomocą profesjonalnej goforwnicy. I niezmiernie dobrze informuje nas o tym sprzedawca, który dba by klienci jego sklepu byli świadomi tego co mogą u niego zakupić. Omawiany przykład sklepu daje nam wgląd w to jak trzeba zrobić taki sklep by świecił profesjonalistką i fachowością a co za tym, żeby przyciągał do siebie klientów.
Bardzo ładnym przykładem takiego sklepu jest sklep umieszczony na stronie internetowej http://shop.gastrofun.com/pl/produkty-mainmenu/gofrownice-mainmenu-30. można by powiedzieć iż gofrownica to urządzenie jakie nie będzie się radowało zainteresowaniem. Jednak nic niezmiernie mylnego, bowiem sklep omawiany niezmiernie dobrze zainwestował w poczynania marketingowe, bez których trudno byłoby się wypromować. Kupując gofrownice w zwykłym sklepie nabywamy sprzęt niskiej jakości, który nie da nam tak wspaniałych i pysznych gofrów jak te zrobione za pomocą profesjonalnej goforwnicy. I niezmiernie dobrze informuje nas o tym sprzedawca, który dba by klienci jego sklepu byli świadomi tego co mogą u niego zakupić. Omawiany przykład sklepu daje nam wgląd w to jak trzeba zrobić taki sklep by świecił profesjonalistką i fachowością a co za tym, żeby przyciągał do siebie klientów.